FAQ’s

Lees hieronder de meest gestelde vragen.
1Welke behandeling is geschikt voor mijn huid?
Dat is geheel afhankelijk van jouw huidtype en wat jouw huidbehoefte is. Bij ons kan je terecht voor een kennismakingsbehandeling en de huidverbeterende behandelingen. Voor specifiek advies en het maken van een consult/afspraak, neem daarvoor contact met ons op.
2Welke behandelingen bieden jullie precies aan?
Wij bieden naast de huidverbeterende behandelingen, ook: chemische peelingen, bindweefselmassage voor het gelaat, gelcolor voor handen en voeten, waxen van het gelaat/lichaam, wenkbrauw en wimper behandelingen, Henna Brow Treatments.
3Kan ik ook producten bij jullie bestellen?
Dat kan zeker! Wij hebben een groot assortiment aan Medik8 producten in de salon staan. De producten zijn altijd op voorraad, dus meteen meenemen na jouw huidadvies/behandeling is ook altijd mogelijk!
4Zijn jullie makkelijk te bereiken met het ov?
De salon is 20 minuten (lopend) verwijderd van station Elst (GLD). Je kan de bus pakken vanaf het station en uitstappen op bushalte: Sneeuwjacht. Vanaf hier is het precies 7 minuten lopen naar de salon.
5Is er genoeg parkeergelegenheid?
Er is genoeg (gratis) parkeergelegenheid.
6Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Je kan bij ons per tikkie en contant betalen.
7Ik heb eczeem/psoriasis in mijn gezicht. Kan ik dan wel behandeld worden?
Ja, zeker! Jouw huid zal juist goed reageren op de producten, tijdens de Calming Facial.
8Wat is henna voor de wenkbrauwen? (Henna Brow Treatment)
Dit is een wenkbrauwbehandeling, waarbij er wordt gewerkt met henna, i.p.v normale wenkbrauwverf. Het voordeel hiervan is dat de huid 1 á 2 weken gekleurd zal blijven en de haartjes ongeveer 6 weken. Deze behandeling is i.c.m het waxen/epileren en knippen van de wenkbrauwen.
9Ik heb erg last van mee-eters, welke behandeling is het meest geschikt.
Als jij erg last heeft van mee-eters adviseren dan wij jou om de Skin Improving Facial, online te boeken. Dan zullen wij de Clarity Facial/Pore Refining Facial bij jou toepassen. Deze behandeling is puur gericht op het reinigen van de poriën.
10Hoe kan ik mijn afspraak annuleren?
Dit kan telefonisch of per mail. Indien je telefonisch geen gehoor krijgt, kan je de voicemail in spreken.
11De datum die ik selecteer is steeds volgeboekt, klopt dit wel?
Ja, dit klopt. Alle beschikbare tijden die je online te zien krijgt, zijn direct afkomstig uit onze agenda. De beschikbare tijden die je te zien krijgt, worden aan de hand van jouw gekozen behandeling(en) getoond.
12Kan ik bij jullie ook terecht voor een duo-behandeling?
Nee, helaas niet. Er is maar één behandelstoel aanwezig voor de gezichtsbehandelingen.
13Kan ik bij jullie ook cadeaubonnen krijgen?
Ja, natuurlijk! De cadeaubon wordt leuk verpakt en is op te halen in de salon.
14Wordt er met natuurlijke producten gewerkt tijdens de behandelingen?
Er wordt alleen maar gewerkt met kwalitatief goede -en natuurlijke producten. Medik8 is vrij van synthetische kleuren, vrij van kunstmatige geuren, parabenenvrij, FTAlaat vrij, vrij van palmolie, diervriendelijk en vegan.
15Wat is een Chemische Peeling?
Alles hierover is de lezen op ons blog.
AFSPRAAK MAKEN